2010. március 22., hétfő

Ezt nem hiszem el...:)Nagyon-nagyon köszönöm!♥


Szabályok:





1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled!

2. Elküdöd azuoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember)

3. Értesíted őket az ajándékról:)

4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni:)

5. Bemutatkozol pár mondatban:D

Nagyon-nagyon köszönöm Iwett-nek, amiért gondolt rám, és ezt a díjat nekem adta. Köszönöm, Imádlak!♥

Szeretném tovább küldeni a már-már szokásos, de mégis lenyűgöző embereknek, akik fantasztikusak, és ezúton is szeretnék gratulálni a blogokhoz!



Az írás kikapcsol és egy önkifejezési mód. Imádok írni, és tényleg megnyugtat, ezenkívül örülök, hogy más emberek figyelemmel kísérik és leírják a véleményüket, hogy miben kéne fejlődnöm, mi az, ami már túl sok. De ha összegeznem kéne, mégis, legfőképp magam miatt csinálom, és természetesen értetek. Nekem segít kiszabadulni a szürke hétköznapok sivárságából, remélem nektek is:)


Pár mondat, magamról...Mivel kezdjem? A lábméretemmel? Na, jó, nem. Igazából rólam annyi elég, hogy hihetetlenül hangulatfüggő vagyok, ami, azt hiszem, az írásaimon is meglátszik... Ha valamit elszeretnék érni, tűzzel-vassal küzdök érte, és addig nem nyugszom, amíg meg nem szerzem:) Ha valamibe beleélem magam, akkor rögtön elkezdek nyüzsögni, de elég könnyen ellehet venni a kedvem. Könnyen megharagszom másokra, ami nagyjából 2 másodpercig tart... Elég kevésre tartom a saját alkotásaim, és ezért nemegyszer vitába keveredtem már Clebi-vel is...:P Azt hiszem, rólam ennyi bőven elég:P







Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, aktől kaptad (link!)
2. Tedd ki a logót a blogodra =)
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább a kitüntetést 7 embernek (link!)
5. Értesítsd őket a kitüntetésről :)

Nagyon-nagyon szeretném megköszönni Nickyy-nek Klarii-nak, akik gondoltak rám, és méltónak találtak a díjra:) Köszönöm!♥

A kép láthatóan kint van:P

Hét dolog? Uhh.

1. Imádom a tipikusan buta filmeket:) (ez nem minősítés) Ne meresszétek a szemeteket, tudjátok, ezek azok a filmek, amikre figyelned sem kell, így is tudod, hogy mi történik:D Engem az írás mellett ez kapcsol ki...

2. Ha tehetném, megváltoztatnám a tanrendet, és csak önkifejezést fejlesztőórák (rajz, irodalom, fényképészet...), illetve a sport maradna:P

3. Kiskoromban bohóc akartam lenni, annak ellenére, hogy egy kicsit féltem tőlük:D Láttam, hogy a többi gyerek mennyire odavan értük, és ez megtetszett:D

4. Elég szétszórt vagyok. Jelen pillanatban arra sem emlékszem, mit ettem reggelire...vagy ebédre:\

5. Egyszer majd szeretnék megtanulni olaszul, franciául és japánul...De először még az angollal és a némettel kell elboldogulnom:P

6. Felnőtt koromban szeretnék külföldön élni, mondjuk egy nagyvárosban. Remélem egyszer sikerül is...

7. Szeretek írni. Eredetileg azért kezdtem el, mert olvastam mások történeteit, és kíváncsi voltam, vajon én mire vagyok képes. Aztán kiderült, hogy nem olyan borzasztó, amit alkotok, és utána már inkább miattatok csináltam, ez most is így van. Még egyszer köszönöm, hogy olvastok:)

Akinek én felajánlom:

Tanyacullen - Blackrose - mert felcsigáz a két iskola közötti harc:D
Mosi - Nap és Hold - mert a története lenyűgöz és csak tátom a szám minden egyes új résznél...
Benina - Modern tündérmese - mert fantasztikus és varázslatos, egyszerűen leírhatatlan, mit érzek, miközben olvasom
Phoenix - Ellenségeim - mert az egyik kedvencem, és mert mindig magával ragad a változatossságával és a karakterek rengeteg arcával:)
Lizi and Antó - Ratville - Tisztelet a köbön, amiért angolul írnak, és még milyen jól:D

Az értesítés úton van...
Még egyszer nagyon köszönöm:)

Továbbra is köszönöm, hogy olvastok és, hogy velem vagytok!♥

Puszi

2 megjegyzés:

Clebi írta...

Szia
Nagyon köszönöm hogy én is megkaptam tőled, és itt szeretném még sokadszorra is megjegyezni hogy kivételesen igazam van, és nagyon jó író vagy, és ez a blog is nagyon jó lett. Kérdezz meg bárkit, ugyanezt fogják mondani:D
Puszi=)

Ellie írta...

Szia!
Nagyon szívesen, megérdemled:D Köszönöm, de tudod, hogy mi a véleményem erről, és nem egyszer kötöttünk már ki patthelyzetben:P Majd esetleg tartok egy közvélemény kutatást...:)
Puszi