2010. március 21., vasárnap

Díj!:)





1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat.



Tovább küldöm:


Mosi:  Mosi álomvilága
Nickky: Zongoraszó
Phoenix: Vérvonal, Könnyeim, Enemies
Wedó: A remény szava, Pokol mélyi szerelem
Benina: Modern tündérmese
Tanyacullen: Blackrose


Teszt:

Név: Moána
Becenév: Moa
Lakhely: Magyarország, Dorog
Születési hely: Budapest
Magasság: 161-163 kb...ne röhögjetek:P
Névnap: hivatalosan nincs:( De anyukám kinevezte a június 17-et:P
Foglalkozás: diák
Testvérek: van egy báttyám:D
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar, angol és most már német is (vendégmunkás szinten):P
Gyűjtemény: legyezőgyűjtemény és porcelánbabák
Cipőméret: öhm...39-40:)
Iskola: Dobó Katalin Gimnázium
Kedvencek: Taylor Swift, Kate Voegele, Avril Lavigne... CSOKI, filmek, könyvek, Szívek szállodája
Hobbi: írás, filmek, olvasás
Zsebpénz: mindig változó...egyébként meg ez hogy jön ide???:O
Álom: Hát ezt most hagyjuk...de álmodom néha olyat, amit később elhiszek, hogy megtörtént:P
Szerencseszám: 17
Szeretnék találkozni: a barátaimmal:P na jó nem, mondjuk Taylor Swifttel
Háziállatok: miután kinyírtam több tucat halat, vagy ők lettek öngyilkosok, azóta nincs:(



A díjat Phoenix-től kaptam 2010.03.21-én, és nagyon-nagyon köszönöm és Imádlak, amiért nekem adtad♥

Nincsenek megjegyzések: