2011. május 6., péntek

Közlemény:)



Helló-belló mindenkinek!:D
Aki követte az elmúlt időszak írok-nem írok váltakozásait, láthatta, hogy azzal érveltem, hogy készülnöm kell eddigi életem legnagyobb vizsgájára,

névszerint a 2011-es középszintű angol érettségi vizsgára:D
Igen, pont olyan félelmetes, amilyen félelmetesen hangzik!:)
Nem, csak vicceltem. Erős képzést kaptam a suliban, az első egy-két feladat után meg is nyugodtam, nem igazán volt para.
Nos, a kedves emberek, akik a Nemzeti Erőforrás Minisztériumban - rövidebben NEFMI-ben, ami számomra egy hülye rövidítés - dolgoznak, voltak olyan drágák és feltették a hivatalos megoldásokat ma reggel a netre. Ennek következményeképp a szorgos diákok megnézhették az eredményeiket.
Ééééééééés...
*dobpergés*
Még ha funkcionálisan amnéziás is vagyok, és nem/rosszul emlékszem a válaszokra, akkor is nyugodtan állíthatom, hogy most már semmi sem állhat közép és az 5-ös érettségi közé! :D - mivel így is több, mint 80% 
Remélem ti is annyira örültök, mint én:))
Imádlak titeket, és köszönöm a jó kívánságokat, nagyon rendes volt tőletek!
Külön köszönet illet 3 angyalt, akik tartották bennem a lelket, szorítottak értem és gondoltak rám: Nalla, Leelan és Mesi!
Elképesztőek vagytok csajok!(LLLLLL)
Köszönöm:)
Puszi,M


Ui.: Sajna még hátra van a szóbeli, úgyhogy nem feledkezhetem bele az írásba, de így talán már több időm lesz;)

4 megjegyzés:

Nalla írta...

Nagyon nagyon szívesen! ^^
Tudod h alap dolog! :)
Te is megtetted értem! (:
És még egyszer gratulálok és remélem a nagy "találkozás" hátha összejön, érettségi ajándékként... :D
imádlak
Nalla

Ellie írta...

Tudod, hogy én is téged, nagyooon:)
Az tényleg perfekt ajándék lenne:D
Majd imádkozom érte esténként;)
Köszönöm szépen:)
És anyudnak is;)
Puszi

mesi28 írta...

VÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ GRATULÁLOK ÉDESEM :D:D:D:D
nagyonnagyonnagyon örülök neked :D
és igazán nincs mit megköszönnöd :)
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ éljen!
kitartást a szóbelihez :D
ügyes leszel!
xoxo
mesi28

Ellie írta...

De, én igenis közsönöm:)
Eszméletlenek vagytok(LL)
Igyekszem, majd meglátjuk, hogy sikerül:P
Puszi